Basis Telt

Vil du være med til at skabe en fed fest til Årsfesten?

Til Årsfesten er der hvert år tradition for, at Kamarillaen udlover basistelte, som bachhusene kan få fingrene i. I år vil der være to basistelte til Årsfesten, som bliver placeret lige efter indgangen til Årsfesten, hvilket betyder at alle festens gæster kommer gennem basisteltenes område. Området er altid et meget besøgt område, og populært for festens gæster at danse og feste. Ved at vinde et basistelt får I altså mulighed for at vise alle gæsterne, hvordan en fest i jeres øjne bør danses, flotte sig og udforme sig. Og I får samtidig muligheden for at bidrage til RUCs Årsfest samt skabe fællesskab i bachhuset.

Man kan ansøge om et basistelt enten som ét bachhus eller som husfællesskab! Det vil sige, at I kan gå sammen med et andet bachhus, ligegyldigt bachelorretning og årgang, og ansøge sammen om at skabe det vildeste basistelt. At søge som et husfællesskab giver mulighed for større fleksibilitet, flere gode ideer og flere hænder til at hjælpe til både før, under og efter Årsfesten.

At have et basistelt indebærer:

• At skabe en fed fest for de andre gæster både indenfor og udenfor basisteltet

• Tema-oppyntning i et stort telt (21x12m) samt dets indgang

• En del af overskuddet fra baren(ca. 8000kr) går til jeres huskasse

• Oprydning af basisområdet (både teltet samt området omrking) efter festen

• Cirka 15 billetter til den berygtede SJAT-fest, som I fordeler efter eget ønske

• At frivillige fra huset, melder sig til at arbejde under festen (kl. 18:00-04:00 samt oprydning efter):

• Minimum 20 bartendere

• 1 baransvarlig

• 1 sikkerhedsansvarlig

Ansøgningen skal indeholde:

• Bachhus(e) samt bach-retning(er)

• Navn og kontaktoplysninger på en sikkerhedsansvarlig fra huset
(Denne person skal være indstillet på at holde sig ædru under hele festen. Den sikkerhedsansvarliges opgave består i at rapportere eventuelle problemer til Årsfestens sikkerhedsansvarlige, der vil befinde sig på Basisområdet. Personen skal deltage i en brandkursus onsdag d.13. september 9.00-12.00)

• Navn og kontaktoplysninger på en baransvarlig fra huset
(Denne person skal være indstillet på at holde sig ædru under hele festen. Den baransvarliges opgave består i at være ansvarlig for bemanding af baren på aftenen og selve afviklingen af baren under festen. Personen skal deltage i bartenderdag lørdag d. 9. september)

• En liste med navnene på minimum 20 bartendere
(Disse personer får mulighed for at deltage i bartenderdagen lørdag d. 9. september, som er en sjov dag, hvor man lærer en masse om at stå i bar til Årsfesten)

• Beskrivelse af hvordan temaet og dets oppyntningen vil blive udført. Herunder om I planlægger events el.lign.

• Udførlig oprydningsplan af teltet efter festen

Vigtige informationer:
· I får cirka 4500kr til oppyntning samt hjælp til indkøb af diverse oppyntning
· Artikler til oprydning og rengøring bliver udleveret på aftenen
· Bestemt alkohol skal sælges i jeres bar (liste kommer senere) – dog kan der ønskes om særligt alkohol/særlige drinks
· Vi sørger for DJ’s under festen

Ansøgningsfristen er torsdag d. 7. September 2017 kl.12.00!

Send ansøgningen til basis@elgenkommer.dk

Vil I også lave en kreativ og personlig ansøgning udover den skriftlige?
Dette kan for eksempel være en sang, et teaterstykke, en video eller en tegneserie. Så kom og vis os det til Kapsejlads fredag d. 8. september mellem kl. 13-15. Her vil Kamarillaen være til stede for personligt at modtage de kreative ansøgninger. Bare kig efter elgen. Elgen elsker at få ansøgninger, især når de er kreative! Her er en mulighed for at lave den vildeste ansøgning, så find jeres indre Jørgen Klevin frem og giv os en fed ansøgning. En kreativ ansøgning er jeres mulighed for at give os en smagsprøve på, hvorfor jeres festtema er det vildeste og bedste!

Her kan I se de kreative basisansøgninger fra 2014.